О компании — АО «Стройдормаш»
Завод «Стройдормаш» производит надежную бурильную технику, проверенную многолетним опытом эксплуатации на стройках и энергосистемах России и стран ближнего зарубежья.
Производство
Мы изготавливаем продукцию в заводских условиях с контролем качества и проведением испытаний.
Склад
Мы поддерживаем запасы готовой продукции и запасных частей, пользующихся постоянным спросом.
Выгода
Мы предоставим клиентам и партнерам накопительную скидку. Подробности узнавайте у менеджера.
Гарантии качества:
- 90% линий электропередач России и бывшего СССР установлены с применением нашей техники
- более 70 лет наши машины применяются при возведении крупных проектов федерального значения
История завода
1941 | В Алапаевск был эвакуирован научно-исследовательский институт инженерной техники Красной Армии и подчиненный ему опытный завод. |
1956 | Завод был передан из подчинения Главвоенстроя Министерства обороны СССР в подчинение Министерства строительного и дорожного машиностроения. В этом же году в серийное производство была запущена первая бурильно-крановая машина (бурилка-ямобур) — БКГМ-АН-63. |
1963 | В период широкомасштабного строительства электросетей и освоения целины численность работников предприятия увеличилась до 1500, а в месяц выпускалось 120-150 бурильно-крановых машин. По данным государственной статистики в 1963-1967 гг. более 80% низковольтных электросетей в СССР было построено с помощью машин Стройдормаша. |
1992 | Стройдормаш стал открытым акционерным обществом. |
2002 | Завод получил Свидетельство Торгово-промышленной палаты РФ. Экспертиза финансово-экономического положения предприятия показала высшую степень инвестиционной привлекательности, высокий уровень менеджмента и финансовой стабильности. |
2004 | АО «Стройдормаш» был назван Союзом Машиностроителей Свердловской области самым инновационным предприятием Уральского региона за разработку самого большого числа технических новинок среди предприятий машиностроительной отрасли. |
2005 | Модернизация серийных машин и выпуск БКМ с гидравлическим приводом вращения буринструмента. Начат массовый выпуск универсальных буровых геологических установок. |
2006 | Количество выпущенных бурильных машин за всю историю завода превысило 25 тысяч единиц. |
2008 | Активно реализуется программа по техническому перевооружению предприятия. |
2014 | Предприятие добилось поддержки областных властей как одно из перспективных производств, продукция которого готова к импортозамещению. АО «Стройдормаш» вошло в региональные программы содействия промышленности. |
2015 | Выпущена инновационная установка разведочного бурения УРБ-51. |
✅ АКЦИОНЕРНОЕ ОБЩЕСТВО «СТРОЙДОРМАШ», 🏙 Алапаевск (OГРН 5067746402290, ИНН 7702616611, КПП 667701001) — 📄 реквизиты, 📞 контакты, ⭐ рейтинг
Краткая справка
АКЦИОНЕРНОЕ ОБЩЕСТВО «СТРОЙДОРМАШ» было зарегистрировано 04 сентября 2006 (существует 16 лет) под ИНН 7702616611 и ОГРН 5067746402290. Юридический адрес 624600, Свердловская область, г. Алапаевск, Серова ул., д.1. Руководитель АНУФРИЕВ ВАДИМ ВАЛЕРИЕВИЧ. Основной вид деятельности АКЦИОНЕРНОЕ ОБЩЕСТВО «СТРОЙДОРМАШ»: 28.92 Производство машин и оборудования для добычи полезных ископаемых и строительства. Телефон, адрес электронной почты, адрес официального сайта и другие контактные данные АКЦИОНЕРНОЕ ОБЩЕСТВО «СТРОЙДОРМАШ» отсутствуют в ЕГРЮЛ.
Информация на сайте предоставлена из официальных открытых государственных источников.
Наименование
Полное наименование
АКЦИОНЕРНОЕ ОБЩЕСТВО «СТРОЙДОРМАШ»
Основной вид деятельности АКЦИОНЕРНОЕ ОБЩЕСТВО «СТРОЙДОРМАШ»
28.92 Производство машин и оборудования для добычи полезных ископаемых и строительства
Перейти ко всем видам деятельности
Основные реквизиты АКЦИОНЕРНОЕ ОБЩЕСТВО «СТРОЙДОРМАШ»
Регистрационные номера
ОГРН
5067746402290
ИНН
7702616611
КПП
667701001
Номера и коды статистики
ОКПО
97200935
ОКАТО
65403000000
ОКОГУ
4210014
ОКТМО
65728000001
ОКФС
16
Контакты АКЦИОНЕРНОЕ ОБЩЕСТВО «СТРОЙДОРМАШ»
Основной адрес
624600, Россия, Свердловская область, г. Алапаевск, Серова ул., д.1
Зарегистрирован 04 сентября 2006
Перейти ко всем адресам
Телефоны
+7 (343). .. показатьЭлектронная почта
personal@… показатьРуководители
ГЕНЕРАЛЬНЫЙ ДИРЕКТОР
АНУФРИЕВ ВАДИМ ВАЛЕРИЕВИЧ
С 10 августа 2022 • ИНН 420518501257
Перейти к связанным компаниям
Держатель реестра акционеров АКЦИОНЕРНОЕ ОБЩЕСТВО «СТРОЙДОРМАШ»
ЗАКРЫТОЕ АКЦИОНЕРНОЕ ОБЩЕСТВО ВТБ РЕГИСТРАТОР
С 01 января 0001 • ОГРН 1045605469744
Регистрация в фондах
ПФР № 075001071929
07 февраля 2007
ФСС № 772302601966021
11 декабря 2007
Стройки для бушеней и пилотов BM-811 / BM-811M
Стройки для бушеней и танков BM-811 namijenjen je bušenju busotina и ugradnji dosadnih pilota u svim regijada Rusijejne i resje, uključuču БМ-811 произведен на основе УРАЛ 4320 шасси с формулой 6х6. Основни автомобиля УРАЛ характеристики высокого промета и неприхотливости за цестовне и временном увете. На теме овог поузданог автомобиль производит се широкий спектр специализированных строёв, включая и строёвки за бушенем и пильеном БМ-811.
Stroj za bušenje and stiskanje BM-811 može obavljati sliedeće vrste radova:
- bušenje s punim vijkom;
- Ронилочка-пилот;
- Водные бушотина и вожевые пилота, пружинящие строгие вертикальные улазак пилота;
Stroj Za Imenovanje I Radni Uvjeti
U Foto-Drilling and Puling Stroj Bm-811 zasićenu vlagu, uz prisutnost pijeska i leća, gradnja i blokiranje armiranobetonskih and metalnih pilota tijekom izgradnje baze zgrada i gradevina, vodova итд. Preporuča se rad stroja u umjerenim klimatskim uvjetima s Temperature zraka od -40 ° C do + 40 ° C.
На слиции есть приказ об установке BM 811 у отвореном станью.
Строй за бушенем и заводом БМ-811 производит се у двух изведбе: сам строй за бушен и строй опремлен с додатном опремом за пилотом (пилота) — cjevastog дизельный čekića SP-75 A, 1 dijela odna s masom.
Строй для бушеней и стенок BM-811M комплектуется ове серией уз повечану snagu opreme za busenje i promjer alata za bušenje povećan на 500 мм.
Предности БМ-811 Бурильно-сваебойная машина
- Возможность управления или чеканья пилота у веч избушену рупу без помичанья строя и без миженяня опреме;
- Строй может бушити и инсталлировать HRPE на неколико точака са jednog mjesta;
- Двойное буширование: uz kontinuiranu opskrbu alata za busenje до 8 метров, помогите телескопическим бушилицам — до 15 м.
- Строй буши равну и чисту бушотину, због чега тлачни притишак дозе 10 тонн.
- Строй обустройства водоемов с максимальной длиной 500 мм до максимальной длины 15 м;
- Оптимальная проходность основной машины и стабильное состояние, способность рада на недоступном месте;
- Основы автомобилей можно се кретати у урбаним уветима без добывания бытовых дозвола и пролаза, пружаюки высоко мобильны;
Уградня
За увете Сибири и Далеко Севера! Кабина руководителя се zagrijava, što je vrlo važna prednost ovog stroja kada radi u sjevernim regijama Rusije.
Видео — рад установки BM 811
Također, sjeverna modifikacija šasije (на темелю URAL 5557-40 6×6) premljena je gume s niskim profile s podesivim kotačima za kuku. To povećava propusnost na mekim močvarnim tlima u tundri. Ova modifikacija stroja za bušenje BM-811 koristi se u industriji nafte i plina.
Стройки для бушеней BM-811
Ова страничка пружа информация о функциональности и технических характеристиках строй за бушэнь и пильэнье БМ-811, негативный опсегу и значение дизайна.
Твртка «Богатырь» нуди ову творнику оквира за изнаймлживание за эксплуатацию бушеня при урегулировании темельних баз. Спрем смо премьеры БМ-811 на объекте у Москвы в оперативном времени, уз пратню квалифицирующих операторов.
BM-811 — преддверия строи, брзины, cиене найма, корісне информацие о овой техники.
ОО «Богатырь» можe свой покупател понудить опрему коя йе потребна приликом изводэнья пиліэнья. Pilingni strojevi pokazali su se učinkovitima pri radu na pješčanim tlima, izgradnji temelja pile, osobito kada su u pitanju dosadne pile temelje.
Можете saznati vše o karakteristikama našeg stroja za piljenje.
Описание конструкции бушена и бушила BM-811
Опрема бушенья и бушеня бушилица BM-811 доступна для трех вариантов конкретной конфигурации: бушилка, бушилица с платой за бунашель. Najčešća opcija — busenje i piljenje — omogućava upravljanje nekoliko vrsta radova: busenje i ronjenje, ronilački piloti i busenje s punim vijkom.
Чекич с cjevastim дизельным мотором SP-75A користи се као механизам за ударно paljenje пилота у BM-811, koji ima težinu napadača od 1,25 тонны. SP-75A различное се од jelotvornog odnosa težine ударного диела и энергии koja se razvija (29 kJ), zahvaljujući kojoj BM-811 produktivno potiče hrpu pilota и hrpa ploče težine do 3 tone na svim zajedničkim povur.
Рижа: Stroj za bušenje i piljenje BM-811
Важно je! Bušilica BM-811 представляет собой управляемый ступом kojom upravlja hidraulični pogon. Duljina bušotine je 8 metara, a po potrebi se može produžiti teleskopskim nastavkom do 15 m.
U svrhu postavljanja dosadnih pilota, BM-811 je opremljen šupljim vijkom koji ima unutarnji kanal za punjenje betona betonom. Šuplja bušilica je složena konstrukcija koja se sastoji od spajanja dijelova klipa pomoću navojnog zgloba.
Стандартная версия овог модели усовершенствована на подвозе тешек камня (на примере Уралима). Нет, najprihvatljivija opcija za održavanje automobila je corishtenje KrAZ vozila. Негова высокая пропускная способность, стабильность и поузданность у комбинации с врло высоким снагом мотора омогучава, као результат строя за бушенем и сваей, сложени рад на наудальжениим мьестима с олакшаньем различных характеристик. Postoji mogućnost završetka strojeva s bušilicom za rad u Prizemlju do etvrte kategorije. Takva građevinska oprema praktički nema nikakve Analogije u Rusiji.
Svrha i primjena BM-811
BM-811 je multifunkcionalni zidarski stroj koji može obavljati različite tehnološke operacije tijekom izgradnje temelja na RC pilama:
- Bušenje vodova za piljenje i struganje lima, bušenje za punjene nosače, CFA bušenje za stvaranje досадных пилотов;
- Уметанье бетонских пилотов и метод šok-čekić metala.
Способность BM-811 без обзора на другую поставку оборудования для производства цветных палет радова, направила je ovu instalaciju kao jedan od najpopularnijih strojeva za vođenje pilota u većini građevinskih dijelova.
Рижа: BM-811 u procesu
Строй бушенья и пиломатериалы BM-811 Користи, которые используются для обработки следственных операций:
- Израда бушотина для вождения пилота;
- Уничтожение темеля из досадных и тяжелых геморроидальных узлов;
- Изградня лима, ячанья джама, клизишта и сварана заптивних спремника из Ларсенове уторе;
- Блокиранье надземных вод и водовода;
- Израда пробных бушотина тиеком геодезического производства градилища;
- Бушенье гидрогеолошких бушотина за водой
Stručni savjet! BM-811 je opremljen učinkovitim sustavom hlađenja za glavne pogonske jedinice, koji omogućava rad u tempaturnom području od -40 + 40 stupnjeva. Stroj učinkovito otvara вечной мерзлоты и tla visoke gustoće, tako da je Popularan model MBU tijekom operacija bušenja u sjevernim regijama Rusije.
Slika: Busenje vodilica bušotina BM-811
Opće značajke
Можете просмотреть список или том, как се pililni strojevi klasificiraju.
Посебна предность БМ-811 е способность вожнье пилота у веки избушену рупу без икакве опреме, без промьене положа. Максимальная дубина bušenja je ukupno до 8 metara za prolaz bušilice. Postoji mogućnost bušenja bušotina na područjima gdje se nalaze pijesak i «leće», čime se postiže čisto i ravnomjerno, što dopushta postizanje pritiska od dna do 10 tona. Hidrauličke jedinice ovog modela imaju pojednostavljenu shemu rasporeda, umjesto električnog upravljanja, koristi se ručna kontrola s hidrauličkim pojačalom. BM-811 je opremljen grijanom kabinom operatora, što je izuzetno važno za sjeverne regije.
Знак BM-811, упрошенный с аналогом, je povećana snaga opreme za bušenje, što dovodi do minimalnog vremena proofenog na razvoju busotina u tlu do etvrte kategorije tvrdoće.
Ovo je zanimljivo! Za bušenje bušotine promjera 360 мм. i dubina od 8 metara (uz kontinuirano prodiranje) u smrznute tla BM-811 troši 7-8 minuta. Također, stroj je sposoban za provođenje kosog bušenja, maximalni kut ubrizgavanja stupca kliješta je 80 stupnjeva.
Слика: nagib bušilice u BM-811
За разрезом бушотина на сложном слое с большим количеством каменных пропиток, BM-811 je opremljen armiranom bušilicom, debljinom prirubnice (od cijevnih zidova na koje su zavarene Spiralne Lopatice) 6 мм-1 мм. Za rad u tlima s velikim brojem uklizaka od kamena, poseban je vrh postavljen na kolu koluta BM-811 — tvrdi legirani valjak za valjanje, koji učinkovito otvara tvrdu zemlju i štiti bušotinu od deformacija grosmadara prilikom.
BM-811 obrađuje obje zemlje s visokom gustoćom, te s mokrim, močvarnim tlom i plovcima koji nemaju krute structurne veze. Строй се чак и буши, ние склона вальяню бушотина с высоким притиском на дню. Dodatna Stabilacija bušotine postiže se trenjanjem izbušene tla, koja se uzdužspiralnih lopatica stupa kliješta uz zidove iskopa.
Слика: Бурение ступак тиеком доброразвоя.
Важно же! BM-811 ima siroki raspon dostopnih promjera bušenja — instalacija je u stanju stvoriti bušotine promjera от 150 до 500 мм.
Приликом для изготовления рада, BM-811 также показывает высокую функциональность. Stroj samostalno obavlja cijeli niz tehnoloških operacija za piljenje i lima:
- Premještanje hrpe iz skladišta za opskrbu na točku ronjenja;
- Kopanje hrpe, podizanje ga s dizalicom и postavljanje u prvobitni položaj za vožnju;
- Zaronite pilote prije neuspjeha.
Рижа: дизельный двигатель SP-75A
За первым пилотом, BM-811, установлен установленный дизельный двигатель чешского типа SP-75A. Težina čekića ударног čekića iznosi 1,25 тон, а энергия utjecaja je 29 кДж. BM-811 ulazi u armaturne betonske cijevi i duljine jezika от 8 до 12 metara te utege от 1,2 до 3 тонов. Строй radi s RC pilota s presjekom od 30*30 до 40*40 сантиметров.
BM-811 ima rotacionu radnu platformu s kutom rotacije od 180 0, što omogućava da zaroni pilote i busi bušotine na nekoliko točaka duž ruba od 6 metara od trenutne lokacije. Ovaj фактор има позитивный učinak на ubrzanje rada jer nema potrebe za konstantnim kretanjem opreme oko gradilišta.
BM-811 има способность проводить наклоны уранжанья hrpe с odstupanjem od vertikale do 30 stopnjeva. Za precizno pozicioniranje uronjenog pilota, instalacija je opremljena elektronskom jedinicom za mjerenje uzdužne poprečne nagiba piljevine.
Stručni savjet! BM-811 je opremljen s dva para prednjih и stražnjih hidrauličnih naslaga koji unapređuju i učvršćuju jedinicu tijekom rada, dajuci mu dodatnu stabilnost на područjima s neravnim terenom. Управление положаем потпора изводи се из кабины оператора БМ-811.
Рижа: Гидравлические блоки питания BM-811
Характеристики BM-811
Обратили смо позорность на главную техническую характеристику конструкции для забивки и забивки свай BM-811.
Размеры:
- Размеры в транспортном положении (м): d — 13,6, w — 2,5, u — 3,7;
- Размер в радиальном положении (м): д — 10,4, ж — 2,5, в — 13,8;
- Težina potpuno opremljenog stroja je 21,76 тонны;
Бушилица:
- Врста радне опреме — продолжение работы;
- Максимальная дубина бушеня уз непрерывного бушенья износи 8 м, с телескопическим продужектом — 15 м;
- Распорная втулка 360-500 мм;
- Максимальный кут нагиба бушачей низа 800;
- Частота вращения бушотине 35-96 окр. /мин.;
- Бушни окретный момент — до 14,7 кНм;
- Pogon bušotine je hidraulika.
Набивка свай:
- Kapacitet dizanja svrdla disalice iznosi 3000 кг, a vitlo za podizanje čekića je 3000 кг;
- Радна опрема — чевасти дизель Чекич СП-75А;
- Тежина нападача — 1250 кг;
- Težina čekića (укупно) — 2700 кг;
- Максимальная энергия, потребляемая 29 кДж;
- Тежина погонных пилотов от 1,2 до 3 тонов;
- Дулина пилота — до 12 метров;
- Оджеляк пилота — от 30*30 до 40*40 см.
Stručni savjet! BM-811 различная экономичная горючая вода, которая не загружается 30 л / ч при бушенью с максимальной нагрузкой. Номинальные оперативные ресурсы BM-811 je 6000 sati bušenja prije preuređenja stroja.
Рижа: BM-811
Наша опора BM-811 najam
Nudimo najam сваи opreme za radove s temeljima. Dostava opreme i pilota, kao i njihova vožnja, bušenje je zadatak naše tvrtke. Ova posebna oprema omogućava vođenje busotina s dubinom от 16 метров и promjerom до 500 мм.
Stroj Je Sposoban Za Bušenje tla do četvrte kategorije, Uključujući:
- Permafrosta
- Visoko Zasićene Vlagom
- S Temperatorom Tla od oko
- S Tempratorom tla odo 00008
- S Thraturema
- .0008
Fotografije rada na vođenju bušotina
Stroj je opremljen cijevnim udarnim čekićem SP-75A udarne težine 1250 kg
Značajke i prednosti BM-811
- visoka propusnost, mogućnost rada u udaljenim područjima
- visoka mobilnost, sposobnost kretanja na javnim cestama bez posebnih prolaza
- bušenje bunara u jednom prolazu do 8 metara s kontinuiranom bušilicom (7-8 min na zamrznutom terenu kategorije 3)
- omogućuje vam da postignete čistu i savršeno glatku, s tlakom koji doseže 10 tona po licu
- mogućnost vožnje gomila i bušenje nekoliko točaka bez mijenjanja položaja
- mogućnost vožnje pilota u izbušene rupe bez dodatne opreme bez promjene položaja
Nalog za najam BM-811 u Moskvi
Spremni smo za iznajmljivanje BM-811 za pojedince i građevinske tvrtke u Moskvi и središnjoj regiji Rusije. Опрема редовито подвргава рутинским прегледима и изврсным радним уветима.
Такоджер nudimo и iznajmljivanje opreme za kotače и tračnice UCA, UGMK-12 и KG-12M — контактируйте нас путем телефона или ostavite zahtjev, a mi ćemo vam ponuditi najpovoljnije uvjete suradnje.
Богатырь д.о.о., специализирующийся на облаганье армиранобетонных и вийчаных пилотов, наше профессиональное предприятие имеет наилучшее качество.
Politika cijena tvrtke je različita privatljivost, a kvalifikacija zaposlenika je na najvišoj razini. За коммуникацией оставите заявку:
Корисни материали
Закрытое помещение
Твртка ООО Богатырь обавля бушенье за геморой у Москвы и срединной Руси.
Ступневка «СП-49»
Пилота «СП-49″» smatra se univerzalnom tehničkom radnom opremom koja može povući pilote na pravo mjesto.
UGMK-12 stroj za piljenje
Svayeboy UGMK-12 na osnovi šasije od KAMAZ-53228 je posebna oprema za kotače namijenjena za uranjanje u tlo bilo kojeg tipa armiranog betona ili željeznih pilota i utora do 12 m.
Svapogruzhayuschie strojevi
Strojevi za piljenje
Stroj za bušenje je idealna oprema za piljenje, gdje ne možete koristiti dizel ili druge vrste strojeva za piljenje. Hidraulični stroj za bušenje i stiskanje može se koristiti na ovjesu dizalice s mogućnošću upravljanja svim vrstama pilota, kao što su celicne cijevi i predgotovljeni armirani betonski piloti.
Наша збирка буровые установки mijenja tijekom vremena. Ako nas možete kontaktirati za više informacija o specifikacijama određenog stroja.
Найдите разные модели коди су доступни у трговини управо сада.
Prednosti strojeva za bušenje i piljenje
Jedna od glavnih prednosti ovakvog type dizalice je da se stvarnim provrtom upravlja hidraulika, a ne explozijom дизель мотора. Из тог razloga, hidraulični strojevi za bušenje i je ekološki prihvatljiviji. Истовремено, производи манье букэ. Zahvaljujući ovim prenostima, instalacija se može postaviti na mjestima gdje se dizel i pneumatski instalacijski sustavi ne mogu koristiti, primjerice, u urbanim središtima ili otherim mjestima.
ООО «ТехМодерн» является дистрибьютором, который занимается производством сертифицированных товаров. Камион, Камал, Урал и Зил идут на одной платформе. Ако tražite strojeve za bušenje i piljenje или otheru opremu za bušenje, zasigurno ćete naći ono što tražite na tehmodern.ru.
Наши структуры имаю дугогодишнье искусство у пословью залиха. Znamo što naši kupci trebaju u vezi s njihovim potrebama ugradnje i bušenja. Opskrbljujemo najkvalitetniju opremu za vaše projekte, kao što su hidrauličke bušilice, kao i bušilice i piljenje za izvođače radova za montažu vibrirajućih podmorskih strojeva.
Техническое обозначение Строение за бушэнь и пиломатериал BM-811M
Сврха и опсег строя за бушен и пильен.
Строй за бушенем и бушотом БМ-811М (на теме УРАЛ-а) Користи се за бушотом бушотина у тлу до IV категории према СНиП IV-2-82, граднью металлических и армаробетонных пилотов при сварке темеля и конструкцій за граднью торнева электроэнергетског сустава итд. ,
Пваебой БМ-811М je namijenjen za rad umjerenim klimatskim uvjetima (температура зрака от -40°C до + 40°C).
Значимый знак BM-811M stroja za bušenje i piljenje
Буровая установка BM-811 M ima poboljšane techničke karakteristike i nastavak ove serije. Ima povećani kapacitet busenja i promjer alata za busenje до 500 мм.
Техническое значение Буровой сваебойный станок.
- Okretnica omogućuje bušenje nekoliko bunara bez mijenjanja položaja stroja.
- Точная позиция ступца клиешта и дизельског чекика zbog mogućnosti rotacije и jednostavnog pomicanja platforme.
- Pouzdanost hidrauličkog sustava opreme osigurava činjenica da vše od 90% montirane hidrauličke opreme čine europske tvrtke.
- Dopušteni raspon kuta bušenja omogućuje vam rad na neravnim površinama.
- Высокая производительность због силы бушенья без демонтажа чекича.
- Peta podrška, koja se nalazi na jarbolu, pruža veću stabilnost pri bušenju.
Сваебойная ваза BM-811 Котача, бушень
Строительные вставки для втулок BM 811 доступны в трех конфигурациях:
stroja za bušenje, instalacija bušilice i stroja za bušenje s opremom za vođenje pilota. Najčešća oprema — stroj za bušenje stroja za bušenje BM 811koper — omogućuje izvedbu nekoliko vrsta radova: bušenje s šupljim vijkom, ronilacima, vođenje busotina i ronjenje.
Vozač pilota BM 811 ima sposobnost udaraca u bušene rupice bez pretvorbe, bez mijenjanja položaja i bušenje bunara dubine do 8 metara u jednom prolazu s kontinuiranom bušilicom (7-8 минут на замрзнутом до категории III).
Предыдущие и стражи клипни потпорни элементы, с подлогом под постом, поставка су на оквир. Električni sustav je moderniziran — ugrađen je sigurnosni uređaj OGM 25.5-01 (контроль tlaka ulja u hidrauličkom sustavu postrojenja, jedinici zaslona, mjerenje uzdužnog poprečnog kuta nagiba, dubina bušenja, inazimuta bušenja). Podupirači okvira kontroliraju se iz kabine.
Технические характеристики воза пилота БМ-811:
Урал 43201934-40И (6х6)
0,15 *; 0,20*; 0,25*; 0,36; 0,40; 0,45; 0,50
Бурильно-сваебойный станок для забивки и забивки свай BM-811
Строй для забивки свай BM-811 namijenjen je za bošenje bušotina u tlu do IV категории od IV SN-IV-2-82, сдерживающая, вечная мерзлота уз присутсвость оловака и леча, градня армиранок бетона и металлических пилота тиеком изградне темельних база зграда и предмета, воды, итд.
Rad stroja dopušten je u područjima s umjerenom klimom u rasponu temperature okolnog zraka od -40°C do + 40°C.
Стройев за бушенем БМ-811
Завод Алапаевск «Стройдормаш» конструктора и производи стройзавод за бушенем и конструктором их прва года. Производи бильке познати су у многих диеловима Русие, у земли ЗНД-а, као иу Польской и Бугарской. Многие потрошачи окресуют се построение не само за stjecanje dugotrajnih strojeva za bušenje i dizalicu — БМ-205В, БКМ-317, БМ-305А, БКМ-1501А. Često korisnici trebaju jedinstvene, specifčne strojeve.
Године 2001г., творница «Стройдормаш» добила техничку задачу от твртке Сургутнефтегаз за створанье темельно новог строя. Stručnjaci tvrtke ne samo da opisuju svoje techničke parametre već i dijele проблема koji proizlazi iz činjenice da postojeća oprema nije pкладна za bilo kakvo tlo koje se susreće u razvoju naftnih područja na sjeveru pod. Strojevi serijskog stroja za busenje vrše busenje ciklički, tj. bušilica stvara bušotinu u zemlji, povremeno se uranja u zemlju i uklanja kamen od njega. Дубина таквог бушотина может быть дозечи от 2 до 15 м, овисно или технолошким захтьевима. Međutim, ciklička metoda nije pogodna za tla u kojoj se nalaze tekućine i leće.
На тему этих сведений, идентифицирующих принципы коди, которые были основаны для проектирования будущего BM-811 stroja. Dakle, bilo je potrebno:
— увеличить функциональность строи комбинирования мощностей бушотины и блокировки бетонных пилотов помощи заменителю (уклонивог) дизельного чеки и доставки додатног;
— користити продуктивни начин — избушити бушотине у однократно пролазу с непрекидним вийчаним сврдлом, что омогучуе добиванье чисто и равно, с тлаком кои дозе «дно» до 10 тон;
— primijeniti metodu koja omogućuje bušenje gdje ciklička nije pladna — na slabom tlu, u prisutnosti leća i pluta;
— поставка виске БМ мобильности кориштением высококоучинковитог вагона «Урал» -4320, как и возможность повышения квалификации на засичену шасию за рад на северу;
— uzeti u obzir iskustvo proizvodnje sličnih strojeva, — primijeniti jednostavan izgled hidrauličkih jedinica (ručno upravljanje hidrauličkim razdjelnicima, odbijanje hidrauličnih razdjelnika s električnom kontrolom), dokazano radnim iskustvom na sjeveru. Pojednostavljenje hidrauličkog kruga olakšava radne uvjete potrošača.
Krajem 2001. Годин создан экспериментальный зонтик BM-811. А прва испитиванья строя потврдила су да су дизайнери построеня Стройдормаш испунили задание задачи. BM-811 за непотпуну 7-минутную бушотину с дубином од 8 м у terenu категории III — izvedba je doista impresivna. Uz veliku brzinu vozio se u zemlju i hrpu. Mjerenja su pakazala da je BM-811 postigao rezultate plana za dizajn.
U 2002. години тестиран je experimentalni модель BM-811 koji potvrđuje njezinu održivost. Prednosti stroja mogu se prvenstveno pripisati sposobnosti kretanja bez bušenja više točaka, okretanja oko sebe i, drugo, sposobnosti zakapanja jama u izbušene rupe bez dodatne opreme, pa čak i bez mijenjanja položaja, treće, njezina primjenjivost kao kod industrijskih, i četvrto, za impresivnu Дубину бушеня от 8 м, као и пропускную способность ружья базы Урал возила.
Строй за бушэнье и пиломатериал BM-811, предварительно названный за рад на северу, има велики промет и мобильность. На основе БМ-811, установка может производиться в нескольких конфигурациях: «стандартные» бушилицы, пилоты, бушилицы с дизельным двигателем. BM-811 опремлен je grijanom kabinom operatora, dva planetarna vitla s kapacitetom dizanja od 3 tone i lako odvojivim dizelskim čekićem.
У друга Тромьесечью 2003. Планирано йе строительство масов производите БМ-811 у постройки Стройдормаш.
Postrojenje radi na razvoju novih bušotinskih tehnologija koje se mogu koristiti na BM-811: bušenje uzduž kućišta, bušenje pomoću šupljeg vijka i naknadno ubrizgavanje betona u bušotinu, ugradnja pilota pomoću vibratornog pilota, kao i korištenje uranjivog čekića koji omogućuje bušiti bunare iznad стихина.
Ostaje dodati da se u CIS-u ništa takve vrste ne proizvodi. Postoje slični strojevi iz daleke zemlje, ali su vrlo skupe.
Бушилице за бушенье
Stroj za bušenje и stiskanje BM-811 koristi se za bušenje bušotina i vožnje pilota u tlu do IV mačke.
ОАО «Стройдормаш»
БМ-811М на КАМАЗ-43115 šasija je stroj za busenje, najprije proizveden na KAMAZ kućištu, ima sve.
АО «Стройдормаш»
СБМ-120 Буран je građevinski bušilice, busenje bunara promjera do 1500 m i dubine do 40 m.
ОАО «Стройдормаш»
Строй за бушэнь и стисканье БМ-831, названный бушэнью бушотина у тлу до категории IV према СНиП IV-2-82.
ОАО «Стройдормаш»
Строй за бушэнь и стисканье БМ-833 назван бушотиной бушотины по категории IV помощи СНиП IV-2-82.
ОАО «Стройдормаш»
Строй за вождение пилота УГМК-12 (возач пилота, возач пилота) на КАМАЗ-53228 шасси (6х6) шасси за вожню металлом и.
АО «Стройдормаш»
Копер СП-49Д (возач пилота) на Т10МБ кучи кормов за вожню металлических и бетонных пилотов, длина до 12 м, п. У залихи!
BM-831 купить на продажу до 150 рублей! У залихи!
Prodaja bušenja
strojeva, opreme, alata i rezervnih dijelova pilota
Strojevi za obradu drveta
- imenik
- proizvođači
- Vrste posla
- Drilling rigs za proizvodnju bušenih pilota pomoću različitih tehnologija
- Ruski INNKOR bušilice
- Тальянска опрема за кустом дрвета
- Стройки за вожню и уранджай пилота / циеви / клиешта Ларссен
- 25. 06.2017 Установка бушеня TRIVE 80, 2006 г. от пуштанья.
- 06/11/2017 Casagrande B180 HD Buthilica, Izdanje 2005.
- 17.05.2017 Sustav Za Bušenje Soilmec R625, Izdanje 2005.
Prodajemo Nove Iave Iave Iave Iave Iave Iave Iave Iave Iave Iave Iave Iave Iave Iaveje. MAIT, TesCar, Soilmec, Junttan, PVE, Woltman, INNKOR, Comacchio, CMV, MDT, Klemm, Bayshore Lodril, Banut proizvođači koji se koriste za vžnju i za proizvodnju dosadnih pilota.
Контакте нас
Москва, св. Шарикоподшипниковская, д. 38, с. 1 (2. кат)
Алапаевск | Россия | Британика
- Развлечения и поп-культура
- География и путешествия
- Здоровье и медицина
- Образ жизни и социальные вопросы
- Литература
- Философия и религия
- Политика, право и правительство
- Наука
- Спорт и отдых
- Технология
- Изобразительное искусство
- Всемирная история
- В этот день в истории
- Викторины
- Подкасты
- Словарь
- Биографии
- Резюме
- Популярные вопросы
- Обзор недели
- Инфографика
- Демистификация
- Списки
- #WTFact
- Товарищи
- Галереи изображений
- Прожектор
- Форум
- Один хороший факт
- Развлечения и поп-культура
- География и путешествия
- Здоровье и медицина
- Образ жизни и социальные вопросы
- Литература
- Философия и религия
- Политика, право и правительство
- Наука
- Спорт и отдых
- Технология
- Изобразительное искусство
- Всемирная история
- Britannica объясняет
В этих видеороликах Britannica объясняет различные темы и отвечает на часто задаваемые вопросы. - Britannica Classics
Посмотрите эти ретро-видео из архивов Encyclopedia Britannica. - #WTFact Видео
В #WTFact Britannica делится некоторыми из самых странных фактов, которые мы можем найти. - На этот раз в истории
В этих видеороликах узнайте, что произошло в этом месяце (или любом другом месяце!) в истории. - Demystified Videos
В Demystified у Britannica есть все ответы на ваши животрепещущие вопросы.
- Студенческий портал
Britannica — это главный ресурс для учащихся по ключевым школьным предметам, таким как история, государственное управление, литература и т. д. - Портал COVID-19
Хотя этот глобальный кризис в области здравоохранения продолжает развиваться, может быть полезно обратиться к прошлым пандемиям, чтобы лучше понять, как реагировать сегодня. - 100 женщин
Britannica празднует столетие Девятнадцатой поправки, выделяя суфражисток и политиков, творящих историю.